Átalánydíjas székkarbantartás és szerviz

A szék érték, a jó munkahelyen pedig jó, drága székek vannak, melyek sokkal tartósabbak, ha figyelmet szentelsz arra, hogy hibátlan állapotban legyenek. A figyelmed azonban nem kerül az idődbe is, hiszen mi elvégezzük helyetted nem csak a negyedéves, rendszeres ellenőrzést és beállítást, de a meghibásodásokat is azonnal orvosoljuk, az alkatrészárakból pedig automatikus kedvezményeket biztosítunk.

Miért jó Neked az átalánydíjas székkarbantartás?

  • az időben felismert hiba megakadályozhatja a komolyabb bajt
  • a rendszeres karbantartás segít a meghibásodás megelőzésében
  • nincs kiszállási költség
  • nincs javítási költség
  • az alkatrész árakból 20% automatikus kedvezmény
  • meghibásodás esetén csak a kedvezményes alkatrész ár kerül felszámításra
  • kis költség: 250 Ft + áfa/szék/negyedév

Tartsd kézben költségeidet!

Ugye te is a tervezhető költségek híve vagy? Ha átalánydíjas szerződést kötsz székeid és munkatársaid biztonsága érdekében, fix,

250 Ft/szék/negyedév

költséggel kalkulálhatsz, melyben benne lesz a rendszeres ellenőrzés, karbantartás, beállítás költsége, valamint partnerünkként az esetlegesen szükséges székalkatrészek árából is azonnali 20% kedvezményt biztosítunk, darabszámtól függetlenül!

A karbantartott szék életideje akár kétszeres is lehet!

Tapasztalataink szerint a jól karbantartott székek sokkal tovább működnek hibátlanul, hiszen a helyes beállításnak, a csavarok rendszeres meghúzásának, valamint a kezdődő meghibásodások idejekorán elvégzett szervizelésének hála a székek állapota nem romlik folyamatosan a használattól. 25 éves székszervizes tapasztalatunk segítségével a tipikus hibajelenségek 99%-át negyedéves ellenőrzéseink alkalmával kiszűrjük, és még azelőtt orvosoljuk, hogy a szék hibájából munkakiesés, sérülés történhetne.

Öt előny, ami miatt neked már ma megéri

  • meglévő irodaszékek átvizsgálása, állapotfelvétele
  • feltárt hibák díjmentes javítása
  • karbantartási feladatok elvégzése
  • javításhoz felhasznált alkatrészek elszámolása
  • negyedévente egyszeri számlázás

 

ÁTALÁNYDÍJAS KARBANTARTÁS AJÁNLAT

További kérdésed van?

Keresd kollégáinkat bátran az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

 

telefonszámunk:

 

  06 - 1 - 272 - 0480

(hétköznapokon 10 és 18 óra között hívható)

     

e-mail címünk:

  info@nietsch.hu

 

❞ Az átalánydíjas karbantartással levesszük a cégvezetőkről, beszerzőkről, osztályvezetőkről annak terhét, hogy munkatársaiknak és maguknak kényelmes, tevékeny munkavégzést elősegítő székeket biztosítsanak. Nem csak rendszeresen ellenőrizzük, de beállítjuk, hiba esetén pedig azonnal javítjuk a székeket. Szerencsére ma már egyre több vezető kezeli tudatosan a székes kérdéseket, hiszen a jó szék komoly érték és nagyban hozzájárul a munkatársak hatékony munkavégzéséhez. ❞

Nietschné Gadányi Mária,

cégvezető, az átalánydíjas székkarbantartás ötletgazdája

Töltsd le ajánlatunkat most!

ÁTALÁNYDÍJAS

KARBANTARTÁS

AJÁNLAT

500-nál is több

széken végzünk havonta rendszeres karbantartást és ellenőrzést átalánydíjas székkarbantartás keretében.

 

Szervizünkben csak TELEFONOS EGYEZTETÉS után tudjuk fogadni székedet: 06-1-272-04-80